Vid skapandet av ett nytt Assistent Uppdrag för din klient har du två alternativ:
- Använda en redan existerande mall
- Eller kopiera ett redan existerande uppdrag
Arbetsflödet kommer se ut som följande: (se också steg 2 i din kom igång-guide)
- Gå till Registrera: Assistent Uppdrag och klicka på Lägg till uppdrag framför kunden du vill skapa ett uppdrag för (en rad i Assistenten).
- I modalen som visas får du nu välja mellan att antingen välja en Mall eller ett existerande Uppdrag från fliken på högra sidan som ändras därefter.
- Den valda kundens namn fylls i automatiskt i Namn-rutan.
- Det enda vi återställer är det första datumet för uppdraget, vilket vi automatiskt uppdaterar till dagens datum.
- Fortsätt att ställa in uppdraget genom att justera följande inställningar:
- Ange en benämning på uppdraget
- Ange ett första förfallodatum på uppdragsnivån
- Hantera konsulterna som ska arbeta med uppdraget
- Klicka på Spara för att skapa ditt uppdrag för kunden. Du landar då i Redigeringsvyn där du kan justera varje individuell aktivitet för uppdraget.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.