Briox Byråpartner är ett koncept för redovisningskonsulter som arbetar med Briox program för kunders redovisning och fakturering mm. Som Briox Byråpartner får du ett modernt, helt webbaserat systemstöd som möjliggör ett enkelt och effektivt samarbete mellan dig och dina kunder.
Du som är Briox Byråpartner får en Briox Klienthanterare. Med Briox Klienthanterare kan du enkelt:
- Ansluta nya kunder till Briox program
- Ställa in behörigheter för hur arbetet med kundernas redovisning ska fördelas mellan dig, dina kollegor och användare hos kunden.
- Växla mellan olika kunders program
Briox Klienthanterare fungerar som ett försystem till dina kunders Briox-program. Som redovisningskonsult loggar du in till din Klienthanterare och därifrån kan du sedan enkelt nå alla dina kunders Briox-program från samma ställe.
Med alla Briox program ingår ett kraftfullt behörighetssystem som låter dig bestämma hur arbetet och tillgången till informationen ska fördelas mellan olika användare. Detta gör att du enkelt kan skräddarsy samarbetet med varje enskild kund. Någon av dina kunder kanske vill sköta sin fakturering själv, någon vill attestera sina leverantörsfakturor och någon kanske bara vill ha tillgång till sina rapporter. Oavsett hur ni vill fördela arbetet så kan Briox behörighetssystem se till att varje användare får exakt den tillgång till funktioner och information som önskas.
När du som redovisningskonsult loggar in till din Briox Klienthanterare får du tillgång till alla dina kunders Briox program. Du växlar enkelt mellan olika kunders program utan att behöva logga ut och in varje gång du växlar.
Alla Briox program är helt webbaserade. Det innebär att varken du eller dina kunder behöver installera några program lokalt på era datorer. Istället loggar ni in via den vanliga webbläsaren, på samma sätt som ni loggar in till exempelvis er internetbank.
Eftersom program och information lagras på Briox servrar behöver du inte heller fundera på programuppgraderingar eller säkerhetskopiering. Vi uppgraderar kontinuerligt våra program och när du loggar in hamnar du automatiskt i den aktuella versionen. Vi sköter också varje dygn säkerhetskopiering av all din och dina kunders information. Kontinuerliga uppgraderingar och daglig säkerhetskopiering ingår i våra priser.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.