Man måste inte använda sig av alla olika serier i programmet. Ett större företag har ibland väldigt många affärshändelser och vill på ett lätt sätt kunna överblicka olika typer av verifikationer, därför struktureras bokföringen upp med hjälp av olika verifikationsserier. Ett mindre företag med endast ett fåtal verifikationer i veckan kanske inte har samma behov och då kan det räcka att bokföra allt i samma serie, t.ex A.
Artiklar i detta avsnitt
- Vad försvinner när Briox Support tar bort ett räkenskapsår under vilket transaktioner har registrerats?
- Jag äger en liten butik, hur registrerar jag mina dagliga försäljningssiffror?
- Jag vill ladda upp bilder på kvitton och leverantörsfakturor och koppla dem till verifikationer. Hur ska jag gå tillväga?
- Hur raderar man gamla verifikationer?
- Hur lägger jag in en budget?
- Varför kan jag inte lägga in periodiseringar?
- Hur gör jag för att lägga upp ett nytt bokföringskonto?
- Varför kan jag inte bokföra manuellt i alla serier?
- Varför finns det olika verifikationsserier?
- Kan jag välja vilket verifikationsnummer jag vill börja på?
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.