Tavallisimmat kysymykset kirjanpidosta
- Mitä tietoja häviää kun Brioxin tuki poistaa tilikauden, johon on viety tapahtumia?
- Yritykseni on pieni kauppa. Miten voin rekisteröidä päivittäisen myynnin?
- Haluan ladata järjestelmään kuvia kuiteista ja ostolaskuista, ja linkittää niitä tositteisiin. Miten se tapahtuu?
- Miten poistan vanhoja tositteita?
- Miten luodaan uusi budjetti?
- Miksi jaksotuksen lisääminen ei onnistu?
- Miten lisään uuden tilin?
- Miksi kaikkiin tositetyyppeihin ei voi tehdä tiliöintejä manuaalisesti?
- Miksi tositetyyppejä on erilaisia?
- Voinko valita, millä tositenumerolla aloitan?
- Miten saan järjestelmän ehdottamaan tilejä, kun alan kirjoittaa tilin ensimmäisiä numeroita tilisarakkeeseen?
- Saako verot laskettua tositteeseen automaattisesti?
- Miksi Poista-painikkeen painaminen tositteessa ei onnistu?
- Tositteen rivin poistaminen ei onnistu, mitä teen?
- Voiko virheellisen tositteen poistaa?
- Miten rekisteröin osamaksun?
- Miksi en pysty valitsemaan USD:ta valuutaksi toimittajalle?
- Olen tehnyt virheen ostolaskun lisäämisessä kirjanpitoon. Miten voin korjata sen?
- Voinko avata useita tilikausia etukäteen?
- Sovelluksessani ei ole edellisiä tilikausia. Miten lisään alkusaldot?
- Näkyviin tulee viesti: "Alkusaldot eivät ole tasapainossa." Mitä se tarkoittaa?
- Miten siirrän edellisen vuoden saldot uuteen tilikauteen?
- Saan virheilmoituksen, että olen väärällä tilikaudella. Miten voin vaihtaa tilikautta?
- Voiko käytössä olla kaksi tilikautta samaan aikaan?
- Voiko tilikauden poistaa?
- Miten vaihdan tilikautta kirjautuessani sisään?
- Miten luodaan uusi tilikausi?