Siirry pääsisältöön
Briox Tuki Tukiportaalin kotisivu
  • Lähetä pyyntö
  • Kirjaudu sisään
  • Kirjaudu sisään
  • Lähetä pyyntö
  1. Briox Tuki
  2. Kirjanpito
  3. Tavallisimmat kysymykset kirjanpidosta

Tavallisimmat kysymykset kirjanpidosta

  • Mitä tietoja häviää kun Brioxin tuki poistaa tilikauden, johon on viety tapahtumia?
  • Yritykseni on pieni kauppa. Miten voin rekisteröidä päivittäisen myynnin?
  • Haluan ladata järjestelmään kuvia kuiteista ja ostolaskuista, ja linkittää niitä tositteisiin. Miten se tapahtuu?
  • Miten poistan vanhoja tositteita?
  • Miten luodaan uusi budjetti?
  • Miksi jaksotuksen lisääminen ei onnistu?
  • Miten lisään uuden tilin?
  • Miksi kaikkiin tositetyyppeihin ei voi tehdä tiliöintejä manuaalisesti?
  • Miksi tositetyyppejä on erilaisia?
  • Voinko valita, millä tositenumerolla aloitan?
  • Miten saan järjestelmän ehdottamaan tilejä, kun alan kirjoittaa tilin ensimmäisiä numeroita tilisarakkeeseen?
  • Saako verot laskettua tositteeseen automaattisesti?
  • Miksi Poista-painikkeen painaminen tositteessa ei onnistu?
  • Tositteen rivin poistaminen ei onnistu, mitä teen?
  • Voiko virheellisen tositteen poistaa?
  • Miten rekisteröin osamaksun?
  • Miksi en pysty valitsemaan USD:ta valuutaksi toimittajalle?
  • Olen tehnyt virheen ostolaskun lisäämisessä kirjanpitoon. Miten voin korjata sen?
  • Voinko avata useita tilikausia etukäteen?
  • Sovelluksessani ei ole edellisiä tilikausia. Miten lisään alkusaldot?
  • Näkyviin tulee viesti: "Alkusaldot eivät ole tasapainossa." Mitä se tarkoittaa?
  • Miten siirrän edellisen vuoden saldot uuteen tilikauteen?
  • Saan virheilmoituksen, että olen väärällä tilikaudella. Miten voin vaihtaa tilikautta?
  • Voiko käytössä olla kaksi tilikautta samaan aikaan?
  • Voiko tilikauden poistaa?
  • Miten vaihdan tilikautta kirjautuessani sisään?
  • Miten luodaan uusi tilikausi?
Briox Tuki
English (US) svenska