Jos yhteistyö asiakkaan kanssa loppuu, täytyy asiakas poistaa asiakaslistasta. Tehdäksenne tämän teidän täytyy allekirjoittaa erityinen lomake palvelun katkaisemiseksi. Lomakkeen saatte ottamalla yhteyttä Brioxin asiakaspalveluun.
Lomake täytetään, kun yritys ei enää halua olla yhteydessä tilitoimistoon vaan haluaa hoitaa palvelun itse. Lomaketta tarvitaan myös silloin, kun tilitoimisto ei enää halua pääsyä asiakkaan tietoihin asiakaslistassaan. Molempien osapuolien, niin yrityksen omistajan/järjestelmän pääkäyttäjän kuin tilitoimiston pääkäyttäjän, on allekirjoitettava lomake. Allekirjoitettu lomake tulee skannata ja lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@briox.fi.
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.