Kaikkia sovelluksen tositetyyppejä ei ole pakko käyttää. Suuressa yrityksessä saattaa olla monen tyyppisiä liiketoimintoja, joista halutaan saada selkeä kokonaiskuva erilaisten tositteiden avulla. Siksi tilirakenteessa on käytettävissä erilaisia tositetyyppejä. Pienellä yrityksellä, jolla on vain muutama tosite viikossa, ei välttämättä ole tällaista tarvetta. Silloin yksikin tositetyyppi voi riittää, esimerkiksi: A.
Tämän osion artikkelit
- Mitä tietoja häviää kun Brioxin tuki poistaa tilikauden, johon on viety tapahtumia?
- Yritykseni on pieni kauppa. Miten voin rekisteröidä päivittäisen myynnin?
- Haluan ladata järjestelmään kuvia kuiteista ja ostolaskuista, ja linkittää niitä tositteisiin. Miten se tapahtuu?
- Miten poistan vanhoja tositteita?
- Miten luodaan uusi budjetti?
- Miksi jaksotuksen lisääminen ei onnistu?
- Miten lisään uuden tilin?
- Miksi kaikkiin tositetyyppeihin ei voi tehdä tiliöintejä manuaalisesti?
- Miksi tositetyyppejä on erilaisia?
- Voinko valita, millä tositenumerolla aloitan?
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.