Sinulla ei välttämättä ole oikeuksia kyseiseen toimintoon. Pyydä pääkäyttäjää menemään kohtaan Asetukset - Lisenssit & Käyttäjät ja valitsemaan Muokkaa käyttäjää. Kohdassa Oikeudet Kirjanpito on valittava Poista kohdan Tositteet alla. Voi olla, että kyseessä ei ole tositetyypin viimeisin tosite, jolloin sen poistaminen ei ole mahdollista.
Tämän osion artikkelit
- Mitä tietoja häviää kun Brioxin tuki poistaa tilikauden, johon on viety tapahtumia?
- Yritykseni on pieni kauppa. Miten voin rekisteröidä päivittäisen myynnin?
- Haluan ladata järjestelmään kuvia kuiteista ja ostolaskuista, ja linkittää niitä tositteisiin. Miten se tapahtuu?
- Miten poistan vanhoja tositteita?
- Miten luodaan uusi budjetti?
- Miksi jaksotuksen lisääminen ei onnistu?
- Miten lisään uuden tilin?
- Miksi kaikkiin tositetyyppeihin ei voi tehdä tiliöintejä manuaalisesti?
- Miksi tositetyyppejä on erilaisia?
- Voinko valita, millä tositenumerolla aloitan?
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.